sâmbătă, 10 ianuarie 2009

If Will Be...


Cand o privire ma va strapunge , singuratica si lucubra ,
Nu-mi va veni sa cred cum sufletu-mi devine o umbra;
Un alt curcubeu imi lumineaza inima inecata in suferinta,
Cand imi aduc aminte in vis chipul tau Intr-o lumina trista,
Melancolica, in cer ma lasa sa privesc la sclipire absenta
A sufletului meu amagit, de o un cuvant care nu ezitata,
In a-mi demonstra ca este doar o liluzie care persita

O lacrima uita ce inseamna timpul, in ea oglindindu-se
Privirea ta de alta data, de un negru infinit,
Un abis in care totul pare a fi de neoprit,
Locul unde o speranta sihastra se pierde subit
In itele unei vieti mizere la care asist scarbit

Si ma indepartez incet, tu dormi linistita in patul singur
Dormi cu ochii larg deschisi, si eu in ei zaresc
Petalele unui trandafir spulberate de o adiere, in care nu gasesc
Motivul pentru care eu nu pot sa iti spun sincer: te iubesc,
Fara sa ma tem ca tu nu ma crezi in stare de un lucru firesc,
De asta, nu o sa aflii niciodata ca eu nu traiesc,
si am sa mor fara ca tu sa simti...


Si am sa imi iau durerea si am sa o alung in propriu-ti gand
Secat de vlaga, traire si sentiment la care tanjesc plangand
Imginundu-mi buzele-ti care ingana mut
Ca sunt incapabile sa ma urasca


Am Speranta ca nimeni o nu o saciteasca vreodata asta ...

0 comentarii: